پسره با عکس گوجه فرنگی ادد کردم پی ام داده:شناختی منو؟؟ نوشتم:آره تو بازار میوه تره بار دیدمت...والا
من هنوز نمردم ..㋡
هــےِ یـــو ُنفریـטּــِت نمیکنـَم ! فَقَط میگَـم פֿـבا ازَت بــگذرـﮧ ! بــعـבشَـم בَنـבه عقـب بـیـآב روت تـا قشَـــنــگ لـﮧ شـےِ
دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:,
[پسره با عکس گوجه فرنگی ادد کردم پی ام داده:شناختی منو؟؟ نوشتم:آره تو بازار میوه تره بار دیدمت...والا]

 

 

✔ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺩ ﮐﺸﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺮﯼ ﻭﺳﻂ ﮐﻮﯾﺮ ﺳﺎﻕ ﻃﻼﯾﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ...
ﻋﺎﻏﺎ ﺑﺪ ﻣﯿﮕﻢ؟؟
ﺑﺎ ﭼﺎﺍﺍﺍﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﺑﺎﺯ ﺗﺸﻨﺖ ﻣﯿﺸﻪ :|
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺲ ﺍﺯ ﭼﯽ ﺳﺎﺧﺘﻦ..
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﯾﺰﯾﺪ ﻗﺎﻃﯿﺸﻪ |:

 

✔دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم:

سلام بیداری؟

جواب داده : آره بیدارم . تو چی؟

خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو نوبت :|

✔ ﻃﺮﺯ ﺗﻬﯿﻪ ﺟﻐﺪ:

ﯾﮏ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺁﺷﻨﺎ ﮐﻨﯿﺪ!

بلا نسبت(:|)


نظرات شما عزیزان:

arezo
ساعت10:51---31 ارديبهشت 1393
سلاااااااااااام اجی جونم وبت خیلی خوشمله خاستی به منم بسر بلینکیم

فداااااااااااااااااااات
پاسخ: باشه عزیزم لینک شدی :)


reza
ساعت18:23---22 اسفند 1392
کلافه شدن یعنی:

دلتنگِ کسی باشی ؛ که نیست

حوصله کسی را نداشته باشی؛ که هست !


jigily
ساعت21:19---12 اسفند 1392
سلام عسیسم شرمنده تازه تونستم بیام و به لینکام سر بزنمو اپ کنم دلم فوق العاده برات تنگیده بود بوچ بوچ
پاسخ:قربونت عزیزم .. مهم اینه که اومدی و حالت خوبه ... بوس بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
به خودم مربوطه ..